Today Is: Thursday, January 17, 2019 08:28 AM. Our Topic of the Week: Titan
Questions?

Check our Help area first!

Comments? Suggestions?

Contact us now!

We like hearing feedback from members on how to improve the site!
 
 
 


 
Author Name: Freeramonathompson 0 Comments
Date Added: March 27, 2009 01:03:18 Average Score: (Needs 2)
Views This Week
Members: 0
Unique Members: 0
Guests: 106
Total Views
Members: 4
Unique Members: 4
Guests: 487

Type: Unspecified
Category: Lyrics Add To Favorites | Text Only
 
Hit It

Dark rewrite of Chris Brown's song, Run It  

Girl,  let me talk to you
Tell you just how ashamed this man is
My thinkin' was screwed up
Messed up
Really don't know what I was thinkin' when I knocked you around, shorty
Tell you what this young gun is gonna do to make it all up to you
Gonna make it all ok
Baby, I swear through thick and thin
From your side again I'll never stray
Gonna get some help for my sick need to hit
So tell me if you can forgive
So tell me, girl, what ya gonna do

I've made mistakes and you've made mistakes
Your friends are all beggin' you to get out
Girl, I'm pleadin' with ya to stay in
Feel so bad I wanna die
Even to myself
What I did be shockin'
The way my fists went pop pop into your pretty little face
Makes my broken heart just wanna stop stop

Chorus

Please sexy lady, don't go
If you can't believe me
Than please at least try to believe this song
What I did
So wrong
I know
Ooh girl, please let me apologize
I know I should never have hit it, hit hit girl, indeed, I know
I never should have hit it, hit hit
I never should have hit it, hit it

You'll see
Girl, I'll make it all right again
Won't let my rage spin out of control again
I can for sure show you things that's gonna be makin' you proud
For me overcoming my inmature 19
Once you give in
Girl, you know I'll never again treat you so low
(and I promise...)
I'll have your girls wishin' they were you
(and I promise...)
I know what the media is saying about me, but you can't believe all that
This is our biz
They should leave it the hell alone

I've made mistakes and you've made mistakes
Your friends are all beggin' you to get out
Girl, I'm pleadin' with ya to stay in
Feel so bad I wanna die
Even to myself
What I did be shockin'
The way my fists went pop pop into your pretty little face
Makes my broken heart just wanna stop stop

I've made mistakes and you've made mistakes
Your friends are all beggin' you to get out
Girl, I'm pleadin' with ya to stay in
Feel so bad I wanna die
Even to myself
What I did be shockin'
The way my fists went pop pop into your pretty little face
Makes my broken heart just wanna stop stop

Please sexy lady, don't go
If you can't believe me
Than please at least try to believe this song
What I did
So wrong
I know
Ooh girl, please let me apologize
I know I should never have hit it, hit hit girl, indeed, I know
I never should have hit it, hit hit
I never should have hit it, hit it

Please sexy lady, don't go
If you can't believe me
Than please at least try to believe this song
What I did
So wrong
I know
Ooh girl, please let me apologize
I know I should never have hit it, hit hit girl, indeed, I know
I never should have hit it, hit hit
I never should have hit it, hit it

Girl, I swear I'll treat you right
(treat you right)
Make it all up to you
(make it all up to you)
Buy you a little something, something
(buy you a little something, something)
Ain't no thing I won't do for you fo sho
Girl, please listen and don't go turnin' me down
I'm swearing to the most honest thing right here, right now
Out on these streets
So won't forgive me please, baby girl?

It's gonna stop, honey
Never again am I gonna pop ya, honey
Whip, whop...
Oh baby, never again will I tick tock my fist to your pretty little face
Oh yeah for sure
I'm gonna stop doing that
Shorty, know what I mean
No more dancin' bumpin bruises to your fragile little china face
You've been through enough enough
Yup, yup
Tell all your friends
So they can stop playin' like they're so damn high mighty like the Ying Ying Twins
Always whisperin'
Wait till you hear....
Wait till you hear what Chris done did again....

We're done with all that messed up crap
I know
I know, baby
It ain't too late, too late
Yeah, girl, you can tell all your friends
I'll tell all my friends
We gonna stay together for all eternity
Just me and you, girl, ya dig?

Please sexy lady, don't go
If you can't believe me
Than please at least try to believe this song
What I did
So wrong
I know
Ooh girl, please let me apologize
I know I should never have hit it, hit hit girl, indeed, I know
I never should have hit it, hit hit
I never should have hit it, hit it

Please sexy lady, don't go
If you can't believe me
Than please at least try to believe this song
What I did
So wrong
I know
Ooh girl, please let me apologize
I know I should never have hit it, hit hit girl, indeed, I know
I never should have hit it, hit hit
I never should have hit it, hit it

Oooh, oooh, oooh, ooh

Fade out

2009 Ramona Thompson

Author's Notes:
Report Offensive Poem.

'Hit It' Copyright © Ramona Thompson
Copyright is property of the above author or group. Reproduction in whole or in part is strictly prohibited.
Click here if you feel this poem is in violation of a copyright.
 
Click here to send this poem to someone!

No comments




 


Check for Announcements.
on our Home page!

User poems are sometimes graced by images and textures stored on our site
courtesy of GRSites.com, Sandy Hradil, and Sherri Emily.


Welcome, Guest!

Become part of our
friendly community
of on-line writers!

Join today!
 
Username:
 
Password:
 
Forget Username or Password?

Members On Line: 0
Guests On Line: 43
Members in Chat: 0


Happy Birthday


 
We Thank You!

For your donations
and subscriptions!

Creative-Poems.com
P.O. Box 7931
The Woodlands, TX 77387

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
monovalent-defence
Copyright © 2003-2017 Creative-Poems.com.  All Rights Reserved. Use of this site is subject to certain
Terms of Service rules which constitute a legal agreement between you and Creative-Poems.com.
By providing links to other sites, Creative-Poems.com neither approves of, endorses, or gurantees
any information, opinions, or products found on those sites. Users follow links at their own risk.